13. kesäkuuta 2019

Uusi alku

Heipskukkuu!

Oon Maikkimai - tunnetummin ja oikealta nimeltäni Maija. Vielä jokin aika sitten julkaisin nukkekuviani Instagramissa ja Flickrissä nimellä dreamyblueberryuniverse ja mulla oli samanniminen blogi kuin tämä. Eräänä päivänä poistin sen kaiken ollessani hyvin ahdistunut. Tällä hetkellä mulla on vain tämä blogi mutta palailen Instagramiin luultavimmin vielä jokin päivä - en osaa vielä arvioida milloin.

Maaliskuussa tuli täyteen kuudes vuoteni Pullippien parissa. Tällä hetkellä mulla on 18 Pullippia mutta nukkekokoelmani on yhä muuttumassa ja nukkelista ei välttämättä olekaan aina ajantasalla. Nukkeiluni kaipaa pieniä muutoksia muutenkin - nukkejeni vaatevalikoimaa pitäisi yhä kehittää ja mun pitäisi kehitellä nukeilleni hahmot. Mulla on myös monia nukkeja työn alla sillä vain muutama nukeistani on tällä hetkellä kuvauskuntoinen ja suurin osa odottaakin kustomointiaan pelkkänä päänä laatikossa.


Nukkekokoelmani tällä hetkellä:

Kuvauskuntoiset:

♥ "Myrtille" - Pullip Bloody Red Hood
♥ Poison Girl's Dolls Calippo
♥ Poison Girl's Dolls Nori
♥ "Naminé" - Pullip Dahlia Cinderella

Kustomointia odottavat:

♥ Pullip Tomoe Mami
♥ "Rini" - Pullip My Melody
♥ "Mikuru" - Pullip Angelic Pretty Prupate
♥ Pullip Ddalgi
♥ Pullip Beary Fairy Kiyomi
♥ Pullip Eos
♥ Pullip Galene
♥ Pullip Classical White Rabbit
♥ Pullip Prunella
♥ Poison Girl's Dolls Kriko
♥ Pullip Princess Rosalind
♥ "Merise" - Pullip Kirsche
♥ "Kirakira" - Nina's Dolls full custom

Tällä hetkellä yksi nukeistani, "Aurora" (Pullip Favorite Ribbon) on myynnissä ja varattuna. 

Oon tällä hetkellä entisellä kotipaikkakunnallani lomaa viettämässä ja nukkeja on tietenkin mukana kuvattavaksi. Tällä hetkellä kuvauskunnossa on vain Naminé mutta pian on Kirakirakin kunhan neitokainen saa chipit postissa.

Mitä blogiin tulee, tahtoisin seuraavassa postauksessa esitellä vähän yli viikko sitten tulleen uuden nukkeni. Tavoitteenani olisi myös lisätä tänne uusimman neitokaisen tiedot ensimmäiseksi nukkeprofiiliksi. Tavoitteeksi laitan myös pienen esittelyn itsestäni erilliselle sivulle. En lupaa päivitellä blogia aktiivisesti, mutta koetan kirjoitella tänne kun siltä tuntuu.




♥:lla Maikkimai


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti